Nové kosmetické přírůstky

2 comments

Dlouho jsem nepřidala žádný příspěvek o kosmetice a právě proto na něj dnes došla řada. Na prvním obrázku můžete vidět sestavu nových nejnutnějších pomocníků v koupelně. Zleva šampón, sprchový gel a kondicionér na vlasy, bez kterého už se nějaký čas v koupelně neobejdu. Konkrétně od té doby, co mám o něco delší vlasy než jsem obvykle mívala. Momentálně bych je bez kondicionéru nerozčesala a tenhle od Balei za 40 Kč si nemůžu vynachválit. Vlastně všechny produkty od Balei mám hrozně ráda, protože jsou cenově dostupné (jednoduše řečeno jsou velmi levné) a na jejich kvalitě se to vůbec neodráží. Takže tip pro vás, pokud má zrovna vaše peněženka "prázdniny". Na druhém obrázku je výhra z giveaway, ze které jsem opravdu nadšená. Další přírůstky do mé rozrůstající se mini-colo-ramí sbírky. O mé lásce k těmhle lakům jste si mohli přečíst už několikrát, a jak je vidět stará láska nerezaví. Mějte krásný zbytek dne.

2 komentáře:

  1. Balea je supeeer ! :)

    zvu tě ke mně na Giveaway :)) http://ideasofaonedoll.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Colorama laky mám moc ráda :) Levné a fungují skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.