{fit tip} Doplněk stravy

3 comments
Je to pár týdnů co mi v e-mailu přistála nabídka zda-li bych nechtěla vyzkoušet potravinové doplňky Mixturam.cz. Myšlenka namíchání si vlastního doplňku stravy mě zaujala stejně jako pěkný design stránek, a tak jsem neváhala a nabídku přijala (mimo to jsem už delší dobu uvažovala o nějakém dopňku stravy na vlasy, které mi bohužel dost padají).
Balíček dorazil rychle a v pořádku. Po vyzkoušení jiných tabletek na vlasy, po jejichž spolknutí se mi chtělo zvracet :/ hlavně oceňuji, že nejsou v ústech po spolknutí vůbec cítit (a to myslím, nejsem žádná citlivka). A teď už k samotnému složení. Na výběr máte z ryze přírodních a přírodně identických surovin, přičemž moje balení se skládá z vápníku, hořčíku, fosforu, kolagenu a lecitinu. Tyto látky by měly působit pozitivně na růst vlasů a nehtů a také proti stresu. Jedno balení, ve kterém je 100 tabletek na stejný počet dní vás přijde na 790 Kč + 29 Kč za doporučený balíček Českou poštou. Pokud budete mít zájem o slevu 30 Kč na nákup stačí si o ni napsat zde do komentářů společně se svým e-mailem a já vám pošlu kód. Nechci šířit mylné informace, ale poslední dobou jsem zaznamenala, že mi vlasy padají méně. Samozřejmě to může být lepší životosprávou, menším stresem apod. takže nechci tvrdit, že je to jen tabletkami, ale to už musíte uvážit každý sám, jak si s podobnými starostmi poradit :)



A jedna bonusová fotka na závěr :)

3 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.