{beauty} Účes

11 comments
 
Krásný slunečný, zmrzlý den vám přeji (ano u nás skoro "mrzne" a svítí sluníčko zároveň). Dnes jsem si, velmi netradičně, připravila účes. Když se dívám na návody z youtube vždycky mám hned chuť vstát a jít něco vyzkoušet. No, po prvním pokusu mě to většinou přejde :D. Zvláštní, jak všechny ty návody vypadají jednoduše, slečny si účes vytvoří sami na sobě a ještě to zvládnou v rekordním čase. Ráda bych řekla, že je to všechno fotomontáž (videomontáž??), ale pravděpodobně to bude jenom mojí (ne)šikovností. Přiznávám se bez mučení povedlo se mi to asi na třetí pokus, ale je pravda, že po pár trénincích, konkrétně tenhle účes, lze zvládnout poměrně rychle. Nejdřív jsem myslela, že postup nafotím, ale ukázalo se, že "motat" copánek a zároveň najít správný úhel tak, aby na fotce bylo něco (nejlépe ten účes) vidět je nadlidský úkol, takže se budeme muset všichni (já i vy) spokojit s fotodokumentací (to zní tak vznešeně) finálního výsledku a odkazem na youtube. Jenom dodám, že na úplně první pokus se mi podařil ten "motaný" copánek (nevím, jak jinak to nazvat) v délce vlasů a ne moc kolem obličeje a potom zase kolem obličeje ano, ale v délce jsem musela udět klasický cop :o). Pokud budete šikovnější než já, což je dost pravděpodobné, klidně se s výsledkem pochlubte :).

11 komentářů:

  1. učes vypadá strašně krásně!:) Moc ti sluší:)*

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný účes. Na leto leto ako stvorený :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je vážne krásny :) V jednoduchosti je krása...
    PS: Máš veľmi peknú pleť :)

    OdpovědětVymazat
  4. preco nie som taka sikovna aby som si ho vedela spravit? :(

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pekný určite vyskúšam aj ja :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. krasne, take jemne a romanticke!


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.