{how to wear} Sweater & skirt

2 comments
 
Občas mě v obchodě zaujme nějaký pěkný kousek, o kterém hned vím s čím bych ho zkombinovala. Potom kolem něj chodím jako mlsná koza dokud ho nevyprodají a já pak lituju, že jsem nebyla rozhodnější. Tentokrát oním kouskem byl svetr z předchozího postu. Hned jak jsem ho na stojanu viděla, věděla jsem, že bude perfektní ke krajkové bílé sukni áčkového střihu, kterou ukrývám v šatníku jako drahocený poklad. Už teď se nemůžu dočkat až vám outfit ukážu, ale než uženu nějakého "fotografa", můžete se prozatím, v rámci rubriky "jak nosit", alespoň inspirovat, jak svetr se sukní kombinovat. Určitě bych chtěla letos na podzim dát víc prostoru sukním, tak uvidíme, zda tohle malé předsevzetí vyplním.





2 komentáře:

  1. Krásné fotky! Velké svetry miluju a také doufám, že se mi podaří nosit více sukně! :)
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.