Kombinace zelené se zlatou

2 comments
Byla to láska na první pohled. Ne tak to bych zase kecala spíš na ten druhý pohled na cenovku, kde stálo padesát korun, haha. Řeč je o mém novém pásku. Ty zlaté detaily na něm jsou prostě aaaach. Zamilovala jsem si kombinaci zelené se zlatou. Vypadá to tak elegantně a neokoukaně. Tím chci říct, že jsem neviděla moc lidí, kteří by na sobě kombinovali tyto dvě barvy. Myslím, že letos na mě uvidíte tyhle barvičky dost často, podle toho, jak se mi hromadí různé blbinky právě v těchto odstínech. Jinak na obrázku můžete vidět kromě pásku tričko z Orsay z nedávného příspěvku, staro-nový náramek z há a emka, u kterého jsem si musela předělat zapínání. To původní nebylo vskutku moc praktické. A modré visací naušnice, které už jste na mě taky viděli. Co vy a zelená se zlatou?

2 komentáře:

  1. Woow :) tak ten náramok sa mi veľmi páči
    máš skvelý blog !! :)

    http://sandrasblondeblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám nový blog a asi víš, jak je těžké mít nové členy, budu ti moc vděčná za podporu a třeba i pravidelného čtenáře! Měj se hezky a ahoj! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.