{diy} Svět v lahvi

3 comments
 /zdroj/

Opět jsem si pro vás připravila malou koláž s nápady na diy projekty, a to konkrétně nápad na sušené květiny umístěné ve sklenici viz. obrázek vpravo nahoře a nápad na uložení fotografií do sklenic či lahví různých velikostí a tvarů viz.ostatní dva obrázky. Tenhle nápad se mi moc líbí, protože je takový nový a neotřelý. Při "plnění" sklenice si můžete pohrát s vlastní fantazií. Já bych asi do sklenice přidala nějaké kamínky, mušličky nebo bych vršek sklenice dozdobila mašlí nebo provázkem. Co říkáte na tenhle tip dekorace, ano či ne?

3 komentáře:

  1. Je to zajímavé-takové retro. Líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. s těmi fotkami se mi to moc líbí:) mám takové sklenice doma, tak to asi vyzkouším :)

    mimochodem, přidala jsem svůj blog na facebook, budu moc ráda, když mě svým likem podpoříš :) děkuji :) B.

    https://www.facebook.com/giallotulipano7

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.