Co nosím v kabelce...

5 comments
Všimla jsem si, že na ostatních blozích jsou články, o tom co nosíme ve svých kabelkách, docela oblíbené, a tak jsem si řekla proč ne a vyfotila obsah té své. Berte ho s rezervou, protože se dost často mění a upřímně řečeno asi nejčastěji se v mé kabelce nachází maximálně mobil, peněženka, kapesníčky a klíče. Dost často se do ní totiž nic jiného ani nevejde. Ráda nosím malé kabelky přes rameno, které nejsou těžké, a tak v případě potřeby můžu dobíhat mhd nebo si lehce vykračovat po městě s volnýma rukama.

  1. Padesát odstínů temnoty - kniha darovaná od přítele k svátku, na dlouhé cesty autobusem je ideální mít u sebe něco, čím můžu zahnat nudu
  2.  Diář - tenhle jsem dostala od ségry k narozeninám, pro zapomnětlíky jako jsem já naprosto nezbytná nutnost
  3.  Peněženka
  4.  Brýle
  5.  Mobil
  6.  MP4 - viz první bod
  7.  Tangle teezer - nejlepší pomocník na vlasy
  8.  Kapesníčky - naprostá nezbytnost
  9.  Rtěnka a lesk na rty v jednom - ideální, když nechci nosit lesk i rtěnku
  10.  Klíče
Příště (snad) něco zajímavějšího!

5 komentářů:

  1. máme docela podobný obsah kabelky, ale taky nejčastěji nosím stejně jenom mobil peněženku a klíče :)

    OdpovědětVymazat
  2. na 50 odstínů už se chystám docela dlouho:))
    zůčastni se GA u mě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  3. 50 shades of grey by som si tiež chcela prečítať :)) všetci o tom teraz rozprávajú :D

    môj blog:

    styllin.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo tak to já jsem naprostej rozdíl...:( Proto asi obsah mé kabelky nikdy na blog nezveřejním :D:D Mám tam spoustu klumpů, co musím každý den s sebou tahat :D

    Já mám radši velké kabelky, do kterých toho můžu narvat co nejvííc

    OdpovědětVymazat
  5. taky ted ctu fifty shades darker a taky jsem ji dostala od pritele :-D vedi proc ti nasi chlapi :-P :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.