{outfit} Oblékni se do 1 000 Kč

6 comments


/Top - New Yorker/ Kalhoty - Reserved/ Sandály - Pink/ Psaníčko - ???/ Náramek - H&M/ Naušnice - Diy/
Zastávám názor, že i lacině se dá obléknout pěkně. Samozřejmě to chce nějaké kompromisy. Například boty za dvě stovky nebudou zvlášť kvalitní, ale na těch pár teplých dnů v roce (i když letos nám léto dopřává teplých dnů dost a dost) vystačí. Co se šperků týká mám nejraději bižuterii, protože jedině tak si můžu dovolit více kousků ke kombinování a taky to není taková škoda, když náhodou některý kousek ztratím (speciálně na ztrácení naušnic jsem expert :D).  Myslím, že tip na pěkné a zároveň laciné oblečení ocení hlavně studenti, protože co si budeme povídat každá ušetřená koruna se hodí. Co se outfitu týče krajkovaný pemplum top musel být můj (jsem blázen do všeho krajkovaného :D). Bílé kalhoty mi chyběly do sbírky (miluju kalhoty tudíž mám snad od každé barvy jedny - ne to bych zase přeháněla ale i tak se jich u mě ve skříni najde dost), jednoduché černé letní sandálky se hodí skoro ke všemu, tudíž při nákupu opět jasná volba. Psaníčko jsem si vypůjčila od sestry a jelikož bylo kupované společně s nějakou kosmetikou odhadla jsem jeho cenu zhruba na 100 Kč (ve skutečnosti mohlo v poměru ke kosmetice vyjít dost možná ještě laciněji). Nakonec jsem outfit doladila zlatými doplňky - náramkem z H&M a vlastnoručně vyrobenými naušničkami. Materiál na naušnice vyšel max. na 20 Kč - tudíž celkový outfit na necelých 800 Kč.

 Určitě mi dejte do komentářů vědět, jak se vám outfit líbí/nelíbí a klidně napište vaše tipy na "výhodný" nákup.




6 komentářů:

  1. krásný outfit :) myslím si, že obléct se do 1000 Kč jde v pohodě a i dost hezky :)
    a mimochodem na ztrácení náušnic jsem teda taky expert :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to sluší.. :) Ten top se mi v NY také líbil, ale vůůbec mi neslušel..Tobě krásně padne :)!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné náramky, ale hlavně ty Tvoje vlásky ♥ moc Ti to sluší!:))
    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Vám za milé komentáře! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je pěkný, moc se mi líbí top. Možná bych k tomu zvolila černé legíny. Ale líbí se mi to i s bílou barvou kalhot ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.