{outfit} Cami top

2 comments
  Ahoj, dnes jen velmi krátce. Venku se nám pěkně ochladilo, takže jsem musela vytáhnout dlouhé kalhoty, což mi upřímně vůbec nevadí. Jsem na kalhoty ujetá, takže mám svou malou sbírku. Tyhle jsem ukořistila v Reserved ve slevách za tři stovky a jsem z nich nadšená. Hlavně tedy ze zlatých zipů dole na nohavicích, není nic otravnějšího než stahovat úzké džíny přes lýtka, určitě to znáte. K nim jsem zvolila lehce infanitlní dívčí cami top s krajkou a tečkami z New yorkeru, květované balerínky a černou cross body kabelku. Je to velmi jednoduché, pohodlné a dívčí, přesně to v čem se cítím dobře. 

Pokud se vám bude chtít, dejte mi do komentářů vědět jestli se vám toto léto líbí cami topy a mějte fajn, i když upršený den.



2 komentáře:

  1. Moc pěkné, capy topy se mi začali líbit od té doby, co je nosí jituš z francebaby, ale já si v nich připadám hrozně... vadí mi, že se v nich ztratí prsa :D :)


    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala na svojí první GIVEAWAY:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.