{life} Štědrý večer - outfit, dárky apod.

Leave a Comment

Psát v druhé polovině ledna o Štědrém dnu je asi trochu mimo, ale já jsem to bohužel dřív nestihla. Nebo spíše nechtěla, měla jsem totiž spoustu jiných článků, ze kterých jsem byla tak nadšená, že jsem je potřebovala publikovat. Slibovala jsem vám podrobnosti z tohohle svátečního dnu, ale jelikož na něj přišla řada až teď a je už tak trochu pasé, vezmu to velmi rychle a stručně. Pevně věřím, že jste strávili Štědrý večer se svými blízkými stejně jako já. Nás se u Štědrovečerní večeře sešlo jako každý rok všech osm členů a Vánoce jsme oslavili jak se patří. Celkově vánoční svátky jsem si užila báječně o to tvrdíš byl návrat do reality. Ale o tom dnes psát nechci. V dnešním článku tedy můžete vidět můj Štědrovečerní outfit, se kterým jsem si dala záležet stejně jako s účesem a líčením a pár dárků, jimiž jsem obdarovala své blízké. Tím myslím můžu vánoční tematiku opustit a příště už se zase budeme věnovat běžnějším tématům.





0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.