{outfit} Simply city

Leave a Comment
/boty:???/rifle:??/halenka: New Yorker/kabelka:Bershka/kabát:Tally Weijl/


Přeji vám krásný pátek, ať už se ho chystáte prožít v klidovém domácím režimu anebo na party. Já jsem si báječně užila včerejší večer, který jsem strávila s partou kamarádek a dnes budu mít jen domácí pohodičku. Znáte nákupné maniačky? Já se na ně dívám v archivu joj.sk a od začátku jsem si ještě nenechala ujít ani jeden díl. Mimochdem znáte Rebeku ze Style of Becca? Ta se relace také účastnila stejně jako Zuzka z blogu dolcezuzka. Ale teď už k tomu proč o tom mluvím. Posledním témetam relace bylo simply city - jednoduše městsky. Je to přesně to k čemu se poslední dobou snažím přiblížit, a proto jsem i na toto téma vyfotila outfit. Zvolila jsem neutrální barvy, jednoduché střihy, a když už jde o město nesmí chybět ani shopper bag, která je zároveň mým posledním úlovkem. Z téhle kabelky mám obzvlášť radost, protože splňuje všechny moje požadavky. Je jednoduchá, černá a dokážu se do ní sbalit na víkend (vyzkoušeno!). Rifle mám už několik let a vypadají pořád skvěle. Fešáka, který se mnou ochotně pózoval na fotkách, vám brzy představím :)

 A co vy, preferujete jednoduchý styl nebo máte raději komplikovanější kombinace?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.