Největší módní paradoxy

3 comments
Znáte to, v módě je to jako s počasím. Neustále se mění. Zatímco jeden člověk vás vychválí do nebes druhý se vám v lepším případě jen vysměje. Vytvořila jsem seznam největší módní paradoxů podle mě. Můžete se mnou souhlasit nebo oponovat, ale to je tak asi všechno co s tím naděláte.
 
Ponožky v sandálech
Určitě nejsem jediná komu se to stalo. Je teplý letní den. Vy jdete po ulici a přímo proti vám si to šine postarší chlapík středního věku. Na nohou má klasické sandálky alá vietnamec, což by jste ještě dokázala skousnout, ale proboha ty ponožky uvnitř otevřených sandálů vytažené až nad kotníky. Fuj, řeknete si. Za prvé je to vysoce neestetické a za druhé si dostatečně dobře umíte představit tu vůni linoucí se po sundání zmíněných ponožtiček.

Na druhou stranu ponožky v botách (zřejmě ne tedy v sandálech ale přece jen) najdete jak na molech tak na mnoha blozích fashion blogerek. Ano, ponožky většinou ladí s botkami, v kterých jsou, ale jsou to pořád ještě ponožky! Ať už je to jak chce, nechme se inspirovat postaršími chlapíky v ulicích měst a máme tu módní trend jako vyšitý.


Sukně s vysokým pasem
Vzpomínám si, když se mě snažila maminka, jistě v dobrém úmyslu, nacpat do sukýnky s vysokým pasem a ještě mi do ní zakasala tričko. Mamíííí neeee, křičela jsem, stahovala si sukni k bokům a vytahovala si vykasané tričko. Věřím, že si na ty časy vzpomenete se mnou.
V obchodech se už nějaký čas znovu vyskytují sukně, šortky apod. s vysokým pasem a nakonec jsem i já tomuto trendu podlehla. Kdyby mi tenkrát někdo řekl, že půjdu se sukní s vysokým pasem a zakasanou košilí v ní dobrovolně na vlastní písemnou maturitu, nevěřila bych mu. Co si budeme povídat některé slečny na mě ještě stále hleděly s neskrývaným překvapením.
 foto by veronica
Je libo zvonáče či trubky
Dobu zvonových kalhot ještě zdaleka nemáme za sebou, ale pokud vyrazíme s riflemi obtahující nohy až na zem, nikdo už se tomu nebude divit. Dokonce i dlouuuhou éru pracovního oděvu, čímž původně rifle byly, možná co nevidět převálcují látkové kalhoty.
Každý pes jiná ves
Možná ta slečna v pestrobarevných šatech s rudě růžovými střevíčky a zelenou hlavou vypadá jako blázen nebo šašek a možná je to první předpověď pestrých barev, které dost možná ovládnou jaro. A možná ne a jaro ovládne, poslední dobou tolik oblíbená, nude barva. Tak mám jít v hnědé, šedé a nude nebo v zářivých barvách? Kdo si v té módě má vybrat? A možná vytáhnu svetřík s květinovým vzorem po babičce a tradá máme tu floral obleček.

3 komentáře:

  1. výbroný článok.. :) úplne súhlasím.. :) a tiež som si vykasávala tričko zo sukničky a sťahovala som si ju na bedrá.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím!!!!:) Super článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, na ty ponožky ala první varianta narážím dnes a denně...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.