Julie&Julia

5 comments


 Máte už pokrk stále se opakujících amerických komedií? Zbožňujete jídlo, padesátá léta a internetové blogy? Potom je film Julie a Julia to pravé pro vás! Věřte mi. Film je natočen podle dvouch pravdivých událostí. Jeden z dějů se odehrává v padesátých letech dvacátého století. Hlavní hrdinka Julia zoufale hledá činnost, kterou by vyplnila své nudné dny, a tak se stane, že začne psát kuchařku. Po mnoha peripetiích a nepříjemných událostech, které jí a jejím dvoum přítelkyním znemožňují vydání  knihy se nakonec podaří stvořit geniální kuchařské dílo "Jak proniknout do tajů francozské kuchyně" (francouzské recepty pro americké ženy bez služebnictva). V jiném čase druhá hlavní hrdinka Julie taktéž neví co se svým životem, a tak ji napadne, že se pokusí za 365 dní uvařit všechny recepty z Juliiny kuchařky (přes 500 receptů) a začne o tom psát blog, který se brzy stane velmi populárním.
Je to vážně vyjmečný film, který stojí za pozornost, alespoň mě tedy naprosto uchvátil, ale posuďte sami.
Na obrázku výše Julia Child. Na obrázku níže Meryl Streep ve filmu Julia a Julie, která je mimochodem ve své roli naprosto okouzlující.


Nezapomeňte si pustit jako malou ochutnávku trailer, jsem si jistá, že neodoláte.
Český trailer najdete zde.

5 komentářů:

  1. uzasny film, na konci mi bolo smutno ako jej vynadala, ale no ludia su rozny :(

    OdpovědětVymazat
  2. Neznam, ale mam moc rada Meryl Streep, takze se rada podivam, dekuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem. Je to úžasný film!

    OdpovědětVymazat
  4. To byl perfektní film! :) Mimochodem, sleduju tvůj blog a budu moc ráda, jestli budeš sledovat i ty můj, jestli se ti líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem ráda, že se ti líbil :)
    film neznám, ale všechny filmy, který jsem viděla s Meryl streep se mi moc líbily, takže možná shléhnu i tenhle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.