Oprah Show

2 comments
Objevila jsem úžasnou show Oprah Winfreyové, která žel bohu v květnu skončila. Oprah Winfreyová je nejslavnější americká moderátorka. Ve své talkshow přivítala nespočet známých osobností mezi nimi například Madonnu, Toma Cruise apod. Celebrity se jí svěřují s intimnostmi, které by za normálních okolností na veřejnost nepronikly. Oprah je také známá svou velkorysostí. Jednou obdarovala všechny své diváky v publiku automobily a k 20. oslavám vysílání vzala celý štáb i s jejich rodinami na Havaj. No není úžasná? Viděla jsem díl s J. K. Rowling a dozvěděla jsem o ní věci, které by jste se nikde nedočetli. Oprah show můžete sledovat na prima love.

2 komentáře:

  1. Já mám Oprah moc ráda, a ikdyž nestíhám její show co dávají na Primě nebo kde, plánuji si je stáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oprah znám jen tak ze všobecného povědomí, její show jsem nikdy neviděla, ale ten díl s J.K. Rowling mě teda dost láká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.