Inspirations

6 comments
 Opět se mi nahromadily nějaké inspirační fotky, které bych vám z různých důvodů chtěla ukázat. Pro přehlednost jsem je rozdělila do tří částí. Líčení (ta je jen jedna), účesy a outfity případně doplňky. U každé fotky jsem poznamenala, proč jsem ji vybrala. Pokud budete mít náladu, můžete se nechat inspirovat.
 Tenká černá link + rudé rty.
 Vysoko vyčesaný drdol.
 Drdol s čelenkou.
 Elegantní drdol s květinou
 Šátek ve vlasech.
Různé tipy na účesy.
 Další tip na účes
 Dvě perličky v uších vedle sebe. Za mě skvělý nápad!
 Detail halenky.
 Kombinace hodinek a náramků.
 Zajímavý tip na diy náramek.
Colorblocking.

6 komentářů:

  1. super! :) hlavně první fotka, miluju ten styl :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, ikdyž mi nový follower nenaskočil :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, ty první dvě fotky jsou naprosto úžasné :). A hrozně se mi líbí líčení na první fotce. Jen mě štve, že já se tak líčit nemůžu, protože mám hrozně malé oči :(...

    OdpovědětVymazat
  4. Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award, budu moc ráda, když budeš pokračovat. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.