Zdravý životní styl

4 comments
Na tenhle článek, musím se přiznat, se chystám už docela dlouho. Ale sepsat jsem se ho donutila až dnes. Vezmu to celkem krátce. Vzhledem k tomu, že máme za pár měsíců léto a začne nám ta tolik vzpomínaná plavková sezóna je načase se sebou začít něco dělat, pokud se za sebe na koupáku nechceme stydět. A to já tedy nechci. Nenutí mě k tomu ani tak můj vzhled (ale jo zpevnit by to potřebovalo :D) jako to, že už mám po krk toho nezdravého stravování ...však to znáte Vánoce, Velikonoce, babiččina strava a tak vůbec.







Obrázek vypůjčený zde

Prvotní motivací bylo cvičení s Jilien (jo, já taky :D), které se objevovalo postupně snad na všech blozích. Vzhledem k tomu, že jsem neměla čas nebo spíš pevnou vůli cvičit každý den, jsem to nakonec stejně vzdala. Ale jako prvotní impulz to nebylo špatné. Momentálně cvičím každé úterý ve škole aerobic + každý týden střídáme posilování břicha, rukou, nohou apod. a potom ve čtvrtek nebo v pátek sama doma. Většinou posiluju břicho, zadek a stehna. Asi se vám to bude zdát málo, ale pro mě jako pro člověka, pro kterého byla poslední rok jediným pohybem chůze to stačí, věřte mi :D.

No a samozřejmě s tím souvisí i zdravý jídelníček. Ten se snažím dodržovat od minulého úterý a vzhledem k tomu, že jsem teprve začátečník ho berte s rezervou. V podstatě se snažím vyřadit bílé pečivo, obvyklé sladké a slané mňamky, které nahrazuji ovocem a zeleninou. Abych o tom dlouho nepsala a stejně se nedobrala k ničemu, sepíšu raději pár bodů:

  • nesolit (soli už jsem se vzdala dávno, ale samozřejmě jen tím způsobem, že si sama jídlo na talíři nepřisoluji, a když vařím tak taky moc nesolím)
  • nesladit (kafe, čaje apod. nesladím taky už dávno...jen ve výjimečných případech)
  • nejíst sladké (to se mi až tak nedaří, alespoň malý prohřešek každý den si dopřeju, ale už to není zdaleka to co bývalo a doufám, že to tak půjde dál)
  • nejíst bílé pečivo (to se mi daří tak zpoloviny, na kolej si nakoupím, ale doma to bývá horší..)
  • jíst více ovoce a zeleniny (jo tak to se mi, řekla bych, celkem daří, s ovocem a zeleninou nemám problém, mňam!)
  • pít hodně vody (oproti pár měsícům zpátky velký! pokrok) min. 1,5L denně
  • cvičit (viz. výše)
Večer snad ještě přidám jídelníček. Kdo mě v mém snažení podpoří? :o) Těším se na Vaše reakce!

4 komentáře:

  1. jéje trápit se s tim, že bych skoro nesolila nebo si nevzala sladký, to raději budu mít o kilo víc, stejně mi to přijde hezčí než bejt vyhublá:) já tě teda nepodpořim ve snažení, řikám ti, ať jíš, jak chceš a neřešíš jestli jsi jako modelka v časopise :) ale tim sem tě asi nepotěšila:)

    OdpovědětVymazat
  2. já se netrápím tím, že bych nesolila naopak mě to tak chutná mnohem víc když to není přesolené :) jinak solím, ale málo ;) no a že bych si nevzala sladký? tak to nehrozí :D jak píšu moc to nedodržuju :o) jako modelka v časopise nejsem na to je třeba photoshop ;) a vyhublá taky určitě ne :) musíš to brát trochu s nadhledem :o) a hlavně neřešit, co jím? to snad ne :D nebo vlastně, jak říkáš ...statistiky úmrtí hovoří za vše že...ehm...

    OdpovědětVymazat
  3. :) ok tak cpát se hambáčema každej den, to by člověk asi měl myslet na to, co jí:) akorát jě přijde, že když jsou na netu a v časopisech pořád návody na nějaký diety a furt se to řeší, holky získají názor, že by to řešit měly a pak si myslí, že musí držet dietu, ikdyž vypadají úplně normálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně naprosto souhlasím ;) akorát, že já nedržím dietu jen se snažím žít zdravěji a když se někdo inspiruje jenom dobře no ne? :o)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.