Hrátky se třpytkami

6 comments

K vytvoření podobného uměleckého díla (jak jsem výtvor pracovně nazvala) potřebujete zlaté třpytky, průhledný lak, štěteček a jako obvykle pořádnou dávku trpělivosti. Pak tvořte dle vlastního uvážení. Nevím v čem dělám chybu, ale na nehtech mi to nevydrží déle než dva dny, což je celkem k naštvání, když je to taková mravenčí prácička. Poraďte nějaké zaručené fígle, jak docílím toho, aby se mi to tak rychle neoloupalo.

6 komentářů:

  1. Fígle neporadím, neboť já to se třpytkami neumím. Jakmile je nanesu jednou, můžu si bejt jistá, že je budu nacházet všude možně ještě následující měsíc...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pekne :) tiez sa nieco podobne niekedy u mna na nechtov zjavuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem tvou novou čtenářkou:) Máš hezký blog, krásné oči a pleť. Ráda bych tě k sobě pozvala na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com a když se ti můj blog zalíbí, byla bych moc ráda, kdyby i ty se stala mou čtenářkou :) jsem začínající blogerka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tady jsi si z nehtíků vytvořila malé poklady:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.