Námořnické šortky a ostatní nové věci

3 comments
 Určitě už jsem se tady na blogu zmiňovala, že mám ráda články, ve kterých ukazujete své nové věci. Jednak mě baví prohlížet si oblečení a potom jsem zvědavá, jak nové věci zkombinujete v následných outfit postech. Odpůrci new in nechť kliknou na červený křížek vpravo nahoře. Při mých posledních toulkách po obchodech (čti několik týdnů zpátky) jsem si v oodji ulovila námořnické šortky za pěkný peníz (říká se to tak, že?), růžové elastické kalhoty, tmavé skinny jeans jsou z dětského oddělení Lindexu (účtenka, kterou mi paní prodavačka podávala se slovy: "kdyby neseděla velikost", jak jistě chápete nebude třeba, ehm..) a sháněla jsem je už delší dobu. Jsou správně skinny a elastické, tak jak jsem to chtěla. Dalším přírůstkem je modrá kabelka, kterou jsem koupila z shopu od Moniky, pás přes prsa je taktéž z Lindexu a plánuji ho nosit pod průsvitné tričko (brzy uvidíte v outfitu) a poslední věc z obrázku je parfém Kylie Minogue, který babička snad někde vyhrála nebo dostala, z čehož máme nakonec užitek já a ségra. Doufám, že vás new in článek neurazil a klidně mi do komentářů napište, jak se vám moje nové věci líbí/nelíbí.

3 komentáře:

  1. Ty šortky se mi moc líbí, na léto budou super:-)

    Zvu tě VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hlavně líbí ta kabelka..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.