{fit tip} My workout II.

1 comment
 Jak je vidět se nástupem do školy polevilo i mé cvičební tempo (první workout zde). Co se dá dělat, přece kvůli jumpingu nezmeškám každou party :D. Taky jsem musela úplně vynechat zumbu a bodystyling, protože se cvičí v dny, kdy jsem zrovna ve škole, bohužel. Alespoň na ten jumping se snažím chodit dvakrát do týdne, což mi taky někdy nevychází, ale nevadí.

Pro ty, co neznají jumping - mrkněte na youtube nebo si přečtěte jeden z mých předchozích článků, kde o něm píšu.
A teď už k samotnému cvičení. Na obrázku jsou opět zaznamenány datumy cvičení - jumping a poslední hodina zumby, kterou jsem stihla.


 Jestli to tu, čte někdo z Pardubic nebo Českých Budějovic, můžu vám doporučit kluby, kam chodím cvičit. V Pardubicích je to La fiesta. Poměrně nový klub, příjemný personál, dobré vybavení a přijatelné ceny. Velkou výhodu vidím v tom, že všechny permice jsou časově neomezené. Na obrázek jsem dala jen tu v hodnotě 1 000 Kč (tu mám já). Ale můžete si vybrat, jak lacinější tak dražší. Každý smajlík představuje 20 Kč a na modrého smajlíka můžete, na kteroukoli hodinu dle vašeho výběru (má tak vysokou hodnotu, jak drahá je konkrétní hodina). Bohužel se permice nevztahují na bosu, takže si raději předem ověřte, kterou cvičební hodinu budete muset platit přímo na místě, abyste pak nebyli překvapeni.



V Českých Budějovicích chodím do Fight clubu. Výhoda je, že mají docela velký výběr hodin. Naopak  nevýhoda - permice je časově omezená. Na druhou stranu pro studenty mají slevu 10 Kč z každé hodiny. Trampolínky jsou oproti Fiestě starší a menší, mně vyhovují lépe ty větší ve Fiestě. A cvičební sál je bohužel celkem malý. Ale jinak jsem spokojená i s tímhle klubem.

Budu ráda, když mi do komentářů dáte nějaké tipy na blogy o cvičení.

1 komentář:

  1. O jarních prázdninách jsem také zkoušela cvičit a vydrželo mi to.. ale pak přišla škola intr atd.. takže občas o víkendu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.