{nehty} Lak Gabriella Salvete

9 comments
V hlavní roli tentokrát lak Gabriella Salvete. Plus je, že poměrně rychle schne, mínus, že jsem ho musela nanést ve dvouch vrstvách, jinak by nevynikl. Ale barvička je to opravdu krásná. Na sluníčku se nádherně třpytí. Takže za mě tomuto laku palec nahoru.

Btw, kdo jste sledoval miss? Ještě pořád nemůžu uvěřit, že vyhrála slečna od nás z města, moje favoritka! :-)

9 komentářů:

  1. Posíláš fotku do soutěže? A jsi z Chotěboře? Super, my tam trávíme prázdniny na chatě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, jakou soutěž máš na mysli? :) ano jsem z vesnice kousek od Chotěboře :) je hezké potkávat na blogu lidi z okolí, i když tu teda máte jen chatu :D ;)

      Vymazat
  2. Koukni na fb stránku Gabriely Salvete a uvidíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahaa tak to děkuju za radu, nová řasenka by se hodila ;)

      Vymazat
  3. lovely colour <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tyhle laky připadaj docela drahý, ale vypadá suprově! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.