{fit tip} TRX whole body workout

1 comment


Zdravím vás uprostřed pracovního týdne. Doufám, že jste si včera užili krásného počasí. Já jsem sice celý den strávila v práci a ve škole, ale i tak mě sluníčko nabylo pozitivní energií. Tentokrát jsem si pro vás připravila workout na TRX, se kterým procvičíte celé tělo. Já momentálně chodím do fitka, kde jsou trx zavěšená (žádné skupinové lekce) a můžu si tak cvičit podle vlastních představ. Většinou si vyberu tři až čtyři cviky, na ruce, břicho, nohy a zadek, které cvičím podobně jako na videích vždy po sobě, abych dala zabrat jedné skupině svalů a pak přejdu na druhou. Každý cvik opakuji podle náročnosti 15x - 30x a celý workout (sérii?) zopakuji dvakrát. Vždy před cvičením si dám 5 - 10 min kardia, na některém ze strojů, který je zrovna volný a lehce se protáhnu. Kardiem a protažením cvičení i ukončuji. 




Celý workout i se zahřátím a protažením mi zabere od 40 do. 60 minut. Poslední dobou si také přidávám pár cviků na zadek navíc, protože ho chci do léta co nejvíc zpevnit a vytvarovat. Pomalu začínám pozorovat změny hlavně co se týče rukou a právě té zadní partie a nohou. Jak se říká pomalu ale jistě. V nejbližší době se chystám začít dřepovat s těžšími vahami, abych přece jen do léta stihla projít nějakou lepší změnou. Na videích můžete vidět, jak například vypadá jeden takový můj workout. Vždy si cviky napíši na papír, abych na nic nezapomněla. Důležité je provádět cviky správně, abyste si zbytečně neuškodily. Proto je dobré, když můžete ve fitku stát čelem k zrcadlu a správnou techniku si neustále kontrolovat. Na youtube najdete spustu dalších videí se cviky na trx, kterými se můžete nechat inspirovat stejně jako já. Držte mi palce ať mi nadšení a zápal vydrží co nejdéle a tím bych se s vámi pro dnešek rozloučila. Pokud se vám bude chtít můžete mi napsat, jakému typu cvičení dáváte přednost?!



1 komentář:

  1. Do posilovny chodím už dloouho, ale na TRX jsem zamířila teprve před měsícem a lituju, že jsem to nezkusila dřív :D Dávám si hodinku kardio, pak cvičím buď vršek nebo nohy a zadek. S trenérkou se znám a věnuje se mi, takže mám jistotu, že cvičím dobře.. a pak jsou ty výsledky opravdu vidět !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.