{diy} Vyrob si vlastní svícen

3 comments

Objevila jsem nový blog s krásnými nápady na diy a byla by škoda nepodělit se o něj i s vámi. Odkaz najdete pod obrázky. Pro ilustraci jsem vybrala nápady na svícny, které mě nejvíce zaujaly, a udělala z nich malou koláž. Vypadají krásně a hlavně jednoduše na výrobu. Když jsem se naposledy pokusila o výrobu "jednoduchého" svícnu já, nedopadlo to úplně podle mých představ. Byl to konkrétně svícen se zlatými třpytkami nalepenými uvnitř ve skleničce od svíčky podobné tvaru té vpravo dole. Výsledek mého kutilského umění jsem projistotu ani na blog nedávala. Pokud jste šikovnější než já, můžete se do něčeho podobného pustit, a určitě mi pak dejte vědět, jak to dopadlo.

Přeji pěkný zbytek večera.

3 komentáře:

  1. Dřív jsem byla do DIY blázen...hrozně mě bavilo něco vyrábět, ale po čase jsem zjistila, že jsem hrozná patlalka a zvládla bych obstojně vyrábět možná strašáky do zelí..tak jsem toho nechala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, to vypadá ale opravdu krásně! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.