{outfit} Modré sako

6 comments
 /Sako - Reserved/Kalhoty - Gate/Tričko - Orsay/

Tohle modré sáčko z Reserved je nejlepší vánoční dárek (co se oblečení týče), který jsem si letos rozbalila pod stromečkem. Jestli sháníte podobné sáčko rozhodně zajděte do zmiňovaného Reserved, co jsem se před Vánoci dívala v Pardubicích a po Vánocích i v Praze mají jich spoustu v různých barvách. Kvalita je vzhledem k ceně celkem přijatelná, uvidíme co se s  látkou stane až ho vyperu. Prozatím mi dobře posloužilo s obměnami bílých triček a černými kalhotami, ke  zkouškám a zápočtům. Na obrázku v kombinaci s mým zamilovaným krajkovým tričkem z Orsay a černými kalhotami, které jsem koupila v Praze konkrétně v Gatu. Mám fotky i celé postavy, ale nemůžu se rozhodnout jestli je pubikovat nebo ne, nějak se mi nelíbí, takže vám to bude muset stačit takhle :)

Vysokoškolákům přeji úspěšné zkouškové období.

6 komentářů:

  1. to sako je super, má přesně tu modrou barvu, kterou miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda to sako je vážně parádní! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. sympaťačka! :)
    štěstí na zkouškové se bude hodit, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sáčko i tričko jsou úžasný. Je dobře, že se nebojíš nosit barvičky :) Zrovna po nějakém barevném pokukuji, tak díky za tip!
    A přeji hodně štěstí ke zkouškám ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.