{tip} Oblíbené seriály

3 comments

Mým nejoblíbenějším seriálem jsou momentálně Upíří deníky. Kdo má rád Twilight ságu a podlehl "upířímu" šílenství, jistě pochopí. Tenhle seriál si mě získal svým zpracováním. Je opravdu velmi dobře natočený (narozdíl od Twilight sagy). Upíři, jejich proměňování, rychlé pohyby apod. jsou mnohem realističtější . Miluju scény, ve kterých se děj vrací do minulosti kvůli úžasným dobovým kostýmům, účesům a prostředí. Pokud máte rádi upíří tématiku neváhejte a sledujte, určitě nebudete litovat.

Sex ve městě, to je prostě klasika. První díly si mě tak úplně nezískaly, působí na mě, abych tak řekla, dost starým dojmem. Ale to jen opravdu ty úplně nejstarší, naopak další díly už jsou super. Jistě, seriál není vhodný pro "náctileté", ale já mám ráda příběh čtyř žen hledajících lásku ve velkoměstě a sprosté scény beru jen tak na okraj. Dalo by se říct, že v pár věcech jsi jsem s Carrie podobná, a proto mi její příběh imponuje. A samozřejmě obě dvě filmové zpracování miluju.


Nakonec mého seznamu jsem zařadila "Malé roztomilé lhářky". Nejbližší z postav mi je Spencer, svým myšlením. Ale mám ráda i Ariu a její "zakázanou" lásku s profesorem angličtiny. O čem příběh je si snadno můžete najít na internetu. Mě se zpočátku zdál děj dost nerealistický, ale nakonec mě zaujal, a tak sleduju mimo jiné i pro ty úžasné outfity, co holky nosí.

A jaké seriály sledujete vy? Dejte mi tip!

3 komentáře:

  1. PLL zbožňuji :) Neumím si představit, že bych vynechala jediný díl :D Nejradši mám Ariu a Hannu :) A z kluků Tobyho a Ezru ;) :)
    Sex ve městě s mamkou sledujeme hodně o prázkách ;)
    Máme hodně podobný vkus :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pll sleduji pravidelně a Sex ve městě je také jasný<33

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.