{líčení} Zlatá linka a růžový stín

1 comment





















Pro změnu tu mám další líčení. Trocha ironie, ale nenaděláte nic, prostě mě to baví. Tentokrát jsem si vymyslela vlastní velmi jednoduché líčení. Základem je zlatá linka (horní i dolní) a přechod od bílého stínu k růžovému. Bohužel ten přechod není na fotkách vůbec vidět. Linku jsem úplně poprvé zkoušela dělat novým štětcem od Catrice a musím říct, že se mi povedla jako snad nikdy. Takže štětec na linky opravdu doporučuji, je to mnohem snažší než dělat linku klasickou tužkou na oči. Na obrázku níže máte takový zjednodušený obrázkový návod s použitými produkty. Můžete to brát jako takové "valentýnské" líčení, když se teď s nimi všude roztrhl pytel. Doufám, že se bude líbit.

Dejte mi vědět do komentářů a mějte fajn den!





1 komentář:

  1. podarené líčenie :)) ja som tiež robila jedno valentínske líčenie s videom :) môžeš si ho pozrieť na mojom blogu tu:

    http://styllin.blogspot.sk/2013/02/video-valentines-day-makeup-valentinske.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.