{recenze} Dermacol caviar long stay make-up&corrector

4 comments
Přináším krátkou "recenzi" na dlouhotrvající make-up a korektor od Dermacolu, který jsem dostala k Vánocům. Psala si o ni jedna z vás čtenářek, tak doufám, že poslouží i někomu jinému. Jen chci říct, že v psaní recenzí nejsem žádný profík, tak to berte s rezervou a taky myslete na to, že co vyhovuje jednomu nemusí nutně vyhovovat druhému. Chci tím říct, že každý má jiný druh pleti, jiná očekávání od make-upu apod.

 Oficiální popis produktu:
  • Spojuje zdokonalující korektor a dlouhotrvající make-up ve vysoce účinný přípravek na profesionální úrovni. Zdokonalující korektor projasní partie kolem očí a zároveň zakryje barevné nedostatky pleti. Zpevňující make-up s kaviárem, který povzbuzuje a vyhlazuje pleť, má lehkou, sametovou konzistenci a dlouhodobou krycí schopnost. Hloubkově hydratuje pleť, vyživuje ji a chrání po celý den. Korektor společně s make-upem dodá pleti energii, barevně ji sjednotí, rozjasní a zanechá sametový vzhled bez vrásek. 
Design:
  • Celkem pěkný. Jednoduchá, elegantní lahvička se zrcátkem.
Nanášení:
  • Víčko lze jednoduše odšroubovat a můžete si tak nabrat mnoštví make-upu dle potřeby. Teď mě napadá, že jsem to taky mohla vyfotit. Konzistenci bych popsala jako krémovou, dobře roztíratelnou.
Krytí:
  • Podle mě velmi dobré. Dle oficiálního popisu krycí schopnosti střední až vyšší pro všechny typy pleti.
Cena:
  • Běžná cena se pohybuje kolem 349 Kč, ale našla jsem na internetu i za 199 Kč. Podle mě cena odpovídá kvalitě make-upu.
To je ode mě k tomuto make-upu vše, kdyby vás ještě něco napadlo klidně napište do komentářů.

4 komentáře:

  1. Já myslím, že jsi to napsala pěkně stručně a jasně, takže je to moc hezky napsaná recenze ;)
    Už jsem o něm hodnékrát slyšela... ale mám pořád takový pocit, že je určený spíše pro zralejší pleť, není to pravda? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že na tom nezáleží mně vyhovuje i jestli je určiný pro zralou pleť, o čemž teda popravdě nic nevím ;) píšou pro všechny typy pleti :o)

      Vymazat
  2. Taky jsem na něm měla zálusk, ale moc se mi nelíbí ta špachtlička čím se nabírá, protože nevím jak se budou dolovat zbytky :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ikdyž je teda drahý, popřemýšlím o něm, ta lahvička je skvělá a jestli říkáš, že dobře kryje..:) Já mám teď z oriflame za 199,- a nemůžu si stěžovat:)


    giveaway o peříčkové náušnice:)
    http://b-twiggy.blogspot.cz/2013/02/100-followers-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.