{líčení} Zlato-fialové líčení podle mě

2 comments
Na dnešek jsem si připravila návod na denní líčení, které má rozjasnit oči a celý obličej. Doufám, že se vám bude líbit, protože tentokrát jsem se nechala inspirovat jen svou fantazií. Musím říct, že tohle líčení mám velmi ráda a používám ho v jednoduší variantě hodně často.
Postup:
  • Základ - Na celý obličej jsem nanesla Balea denní krém a Dermacol caviar long stay make-up. Lehké nedokonalosti jako kruhy pod očima a červené tečky jsem zakryla korektorem Dermacol. Nanesla jsem tvářenku a zvýraznila obočí.
  • Oči - Do poloviny vrchního pohyblivého víčka naneseme od středu odstín označený číslem 1 na obrázku níže, na druhou polovinu použijeme odstín 2 a ostré přechody rozmažeme štětcem. Vnitřní koutek oka rozjasníme světlým stínem č.1, kterým taktéž uděláme polovinu spodní linky, druhou polovinu linky dokreslíme odstínem 2. Do "banánku" naneseme nejtmavší stín č.3, který lehce rozmažeme směrem k obočí a domalujeme černou linku. Řasy zvýrazníme řasenkou dle potřeby.
  • Rty - Přetřeme rtěnkou v odstínu dle libosti.

Použila jsem:
  • Balea denní krém
  • Dermacol caviar long stay make-up a corrector
  • Paletka očních stínů Catrice The Sydney Collection
  • Řasenka Maybelline new york illegal lengih
  • Tvářenka Maybelline new york v odstínu 57 Peach
  • Tužka na obočí Essence v odstínu 02 brown
  • Rtěnka z paletky (název netuším)
  • Tužka na oči v černé barvě

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.