LOUIS VUITTON COLLECTION SPRING/SUMMER 2012

3 comments
Tato kolekce je už sice trošku "starší", ale nemohla jsem ji nedat prostor na blogu. Líbí se mi nápad přehlídky - modelky sedící na sněhově bílém pouťovém kolotoči. Alespoň to není tak fádní a okoukané. Kolekce je plná pastelových barev. Mně konkrétně nejvíce zaujala krémová, modrá a bílá. Na první pohled je patrna kvalitní řemeslná práce. Především oceňuji ručně vyšívané detaily, sladěné doplňky - modelka sem tam nesoucí deštníček, kabelku. Jednoduché drdoly, jemné střbrné čelenky, velmi vkusné líčení. Vše promyšlené do posledního detailu. Zkrátka řečeno radost pohledět. Všimněte si květovaných šatů v druhém řádku a modrého kabátku v třetím řádku. Úžasné! V módním průmyslu je velmi důležité, která z modelek vstupuje na molo jako první, a která odchází jako poslední. V tomto případě zavřela přehlídku Kate Moss v modelu z pštrosího peří (na předposledním obrázku)! Neodpustila jsem si pár větších obrázků. Na prvním - boty! Na druhém - účes, líčení a detail květiny a na třetím - zmiňovaný modrý kabátek! Jen kdyby se ty modelky netvářily jako na vlastním pohřbu.

















3 komentáře:

  1. Ahoj Veru,

    chvilku jsem nesledovala Tvůj blog, teď na něj přijdu a padá mi čelist.

    To je nádhera! Úžasné, krásné, barevné, přehledné, hodně dobré...

    Děláš krásný rozhovory a koukám, že se Ti to všechno krásně rozjíždí...

    Jen tak dál, je radost to sledovat,
    Luc.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za krásný komentář taková chvála potěší a nakopne k další činnosti :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.