Plesáš, plesám, plesáme....

2 comments
Je únor tudíž jsou plesy a maturiťáky v plném proudu. Jako malou nostalgickou vzpomínku jsem si dovolila přidat nějakou tu fotku z vlastního maturiťáku a oblíbené koláže z polyvoru. Na první koláži jsem si pohrála s různými plesovými šaty, které se mi líbí. V kombinaci s černými, bílými, světle růžovými lodičkami a několika doplňky. Nejvíc se mi líbí modré šaty s bílými lodičkami vpravo dole a na maškarní bych si k nim vzala i tu nádhernou škrabošku.

Na druhé koláži jsem vytvořila dva rozdílné outfity. Jeden klasičtější a jeden více, řekněme neobvyklý. Červené pouzdrové šaty s klasickými černými lodičkami a černým psaníčkem doplňěné o zlaté doplňky - tím nemůžete nikdy nic zkazit. Druhý outfit jsem vytvořila z duhových šatů. Tady bych volila stříbrné doplňky případně barevně ladící bižuterii - viz prstýnek. Na svém maturiťáku jsem měla poměrně jednoduché šaty áčkového střihu, žádná šlehačka (viz módní peklo) a podobné vyloměniny (rádo objasní staré dobré módní peklo - doporučuji inspiraci na maturitní ples). Nejvíc se mi na nich líbila vyšívaná dekorace s korálky, která se táhla po výstřihu a po levé straně dolů končila květinou z korálků u falešného rozparku (poznáte podle bílé látky na jinak krémových šatech). Žádná jiná maturantka neměla podobné šaty a snad ani podobný střih takže jsem byla naprosto spokojená. Bohužel nemám fotku, kde by byly vidět celé aniž bych neukázala kamarádky. Na poslední fotce s mým Božským :)

2 komentáře:

  1. Ještě nevím, dnes jsem si je koupila :) Ale budu na ně dělat recenzi, příští/přespříští týden, tak se pak koukni.

    OdpovědětVymazat
  2. hned bych brala všechny šaty :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.