Ready to wear Elie Saab

7 comments
Kdo jste ještě neviděl úžasnou, nádhernou, pohádkovou a ehm...ano jsem poněkud zaujatá..přehlídku Elie Saab pro jaro/léto 2012 rychle to napravte TADY. Myslela jsem, že po poslední přehlídce Louise Vuittona mně už nic nemůže překvat, respektive uchvátit, ale očividně jsem se mýlila. V jeho šatech bych se s radostí vdávala klidně ještě dnes a vůbec mi nevadí, že nejsou svatební.



7 komentářů:

  1. stačilo by se jen dotknout té nádhery ♥

    myworldclothing.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty na poslední fotky :)!

    Zvu tě ke mě na Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš recht, ty první jsou jak na svatbu zrozený.
    Něco mezi vílou a nevěstou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. nemala z tejto kolekcie šaty aj katy perry?

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.