{new in} Nové přírůstky do botníku

7 comments
Koupě bot je pro mě téměř utrpení, abyste rozuměli, ne že bych neměla (jako každá ženská :D) ráda boty, ale nikdy si nemůžu vybrat. Buď se mi nelíbí vůbec nebo nemají správnou velikost, barvu, tvar, nesedí mi apod. Nejhorší je to s nákupem zimních bot, což je momentálně pasé, díkybohu. Proto jsem nemohla uvěřit, když jsem si z jediného obchodu odnesla rovnou dva páry (ještě k tomu vietnamského). Ne že bych měla něco proti botám od vietnamců (až na to, že jsou strašně nekvalitní že..:D), ale asi chodím do špatných obchodů, kde mají většinou strašné obludnosti. Boty na podzim pro mě byly naprostou nutností vzhledem k tomu, že vlastním dvoje tenisky, ve kterých zase tolik parády nenadělám. Černé lodičky na klínku jsem sháněla snad už od minulého léta, ale pořád né a né najít ty pravé. Konečně se zadařilo a upřímně jsem šťastná, že budu moct konečně realizovat kombinace, které jsem si v hlavně připravovala po celou dobu shánění :D.

Jestli budete mít minutku času, klidně mi napište do komentářů nějaké tipy na obchody, kde rády nakupujete boty.

7 komentářů:

  1. ty botky na podzim se mi strašně líbí :) takové si potom na podzim chci také pořídit :) jsou fakt moc hezké a hodí se ke všemu :)
    já nakupuji boty u dobrých vietnamců a tam mají takové boty, které najdeš i na internetu tak o 300 korun dražší :)
    .. ale nejradši bych aby ten podzim vůbec nepřišel a bylo pořád krásně teploučko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju za hezký komentář, s tím podzimem musím jenom souhlasit :)

      Vymazat
  2. Krásné botky.. ty černé mám uplně stejné.. ! Jsou neskutečně pohodlné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám ještě jsem si v nich nestačila vyrazit :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí oboje botky, nevím kterým bych dala první příčku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si teď taky koupila nové baleríny u vietnamců.. a poslední dobou se mi to daří docela často.. máme ve Zlíně totiž takový obchod, kde dělají uplně stejné boty jako např.v Deichmanu, jen o něco levnější :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.