{recenze} Řasenka od Gabriella salvete

4 comments

Před nedávnem se Kristine, pod tímto postem zmínila o soutěži o řasenku od Gabriella Salvete. Neváhala jsem, fotku do soutěže odeslala a měla to štěstí, že nakonec i vyhrála. Tímto ještě jednou děkuji milé Kristine. Musím říct, že jsem zrovna "dospotřebovávala" svoji starou řasenku, a tak nastolo dilema která bude další. Výhrou v soutěži je dilema vyřešeno - třikrát hurá! A teď už ke krátké recenzi:

Tato řasenka (stejně jako asi všechny ostatní) slibuje dokonalé natočení, prodloužení a dodání objemu řasám a to bez žmolků a slepování.

Výdrž - Abych byla upřímná ještě se mi snad u žádné řasenky nestalo, aby se mi drolila pod oči (nepočítám svoje kosmetické začátky, ty už si beztak ani nepamatuju :D) a nebylo tomu tak ani u této. Takže snad můžu říct, že výdrž je dobrá, řasenka se nedrolí a vydrneží v pohodě celý den.

Natočení - Mám svoje řasy poměrně "rovné" jestli chápete, jak to myslím, takže jsem s  natočením byla velmi spokojená. To doufám můžete vidět i na fotce po použití řasenky. I když se na fotce dívám nahoru byly řasy opravdu natočené.

Objem - Co se týká objemu myslím, že je to takový průměr, na který jsem u řasenek zvyklá. Možná se vám na fotce bude zdát, že mám řasy slepené, ale na obranu řasenky, musím říct, že jsem se líčila ve spěchu.

Nevím, co bych víc u řasenky hodnotila, takže závěrem bych tuto řasenku zhodnotila jako jednu z těch lepších, které jsem vyzkoušela. Já s ní jsem určitě spokojená, a proto uděluji 3 srdíčka (body) z možných 5. O ceně info nemám, ale mocný google vám určitě rád poradí :)

4 komentáře:

  1. Vypadá celkem fajn, ale osobně bych chtěla od Gabrielly Salvete zkusit spíš Diamante, protože jsem na ni slyšela spoustu pozitivních ohlasů.

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem slepuje, to se mi nelíbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak píšu, líčila jsem se ve spěchu, ale možná, že to slepení má být právě ten objem :D tak nevím :o)

      Vymazat
  3. Já mám tu Diamante a ta je skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.