50 náhodných random faktů o mně

Leave a Comment
  1. kupuju si sukně a pak je nenosím
  2. líbí se mi elegantní oblečení, ale neumím chodit na podpatcích a strašně mi to vadí
  3. mým velkým snem je vlastnit prostorný byt s vysokými stropy, obrovskými okny a terasou
  4. nemám ráda konflikty
  5. vždycky se hrozně těším na nákupy oblečení a většinou jsem potom zklamaná, protože nemůžu sehnat věci, které si představuji
  6. na jednom z prvních rande s mým přítelem jsem prohlásila, že pokud budeme spolu neostříhám si vlasy, od té doby si zastřihuju jenom konečky (v březnu to bude 5 let)
  7. nesnáším našeho prezidenta
  8. miluju české filmy a hlášky z nich
  9. nepoznávám známé herce, zpěváky...a můj přítel si ze mě pro to utahuje
  10. nerada dělám věci, které se nedají vzít zpět (např. tetování, i když samozřejmě vím, že se dá odstranit)
  11. nechodím ke kadeřnici a jediný, kdo se smí (nůžkami) dotknout mých vlasů je ségra
  12. nerada telefonuju před lidmi
  13. jsem šíleně zapomnětlivá a štve mě to
  14. nesnáším zubaře a celkově doktory (proto k nim často chodím až když není zbytí)
  15. ráda pozoruju lidi, co mají na sobě, jak jsou učesaní...
  16. nerada vyhazuju staré věci, i když vím, že už je nikdy nepoužiju
  17. na návštěvách často jím zákusky, dorty, buchty apod. jen abych neurazila
  18. nemám tisíce přátel na facebooku, protože přijímám přátelství jen od lidí, které znám a připadá mi hloupé, když někdo dělá opak
  19. mám rozkoukáno spoustu seriálů

  20. bez diáře nefunguju (zmiňovaná skleróza)
  21. často chci vyhovět několika lidem najednou, i když to nejde
  22. myslím si o sobě, že jsem hodně tolerantní
  23. když mi někdo ukřivdí dlouho nad tím přemýšlím a nemůžu přestat
  24. konec Titanicu mě spolehlivě rozbrečí
  25. obdivuju lidi, kteří něco dokázali sami
  26. když jsem celý den doma klidně zůstanu jen v pyžamu
  27. nemám ráda Silvestr, čarodějnice apod. asi proto, že moc nemusím opilé lidi
  28. téměř vůbec nepiju alkohol a nekouřím
  29. nesnáším řízení auta, protože se bojím o to auto a o lidi, které vezu
  30. preferuju pár dobrých přátel, před hromadou známých
  31. neustále nemám co na sebe a opravdu mám v porovnání se svými kamarádkami hodně málo oblečení
  32. celou zimu mrznu v podzimním kabátku, protože si nemůžu vybrat zimní bundu a úplně nesnáším takové ty péřové (buřtové) bundy, co teď nosí skoro všichni
  33. v zimě mám tak suché ruce, že mi praská kůže na kloubcích prstů
  34. jsem pyšná na svoje přírodní nehty 
  35. už asi sto let si v létě dávám jeden kopeček citronové zmrzliny, a když si dám jinou příchuť jsem většinou zklamaná
  36. nemám ráda, když někdo dělá hrubky ve slovech, kde to úplně tluče do očí
  37. stanovuju si cíle a jsem spokojená, když je plním
  38. když celý den proflákám tak si to pak vyčítám
  39. děsím se toho, že bych měla být nezaměstnaná
  40. nesnáším módu průhledných legín, je to jako kdyby se daná slečna zapomněla od pasu dolu obléct
  41. všude chodím dopředu a pak si říkám, proč jsem šla zbytečně tak brzy
  42. v zimě nadávám na zimu a v létě na velká tepla
  43. nepochopitelně se stydím za cizí lidi, kteří tu věc, za kterou by se měli stydět neřeší
  44. často mě bolí hlava ze sluníčka a dokážu se s přítelem pohádat o tom, že si chci dát u vody deku do stínu
  45. miluju klasické divadlo
  46. mám panickou hrůzu z hadů a nemůžu se dívat na horory, protože se potom bojím a mám z nich noční můry (pro zasmátí ...jedna z prvních schůzek s přítelem byla v kině na hororu Krvavý valentýn v 3D, co bych pro něj neudělala že :D ...)
  47. mám ráda zvířata
  48. je mi líto lidí, kteří se mají hůř než já
  49. nosím rovnátka už osm let a obávám se, že na mě zubař jen "rejžuje"
  50. nevěřila bych, že je tak těžké vymyslet 50 náhodných faktů o sobě a že až si je všechny přečtu najednou budu si připadat jako blázen :D
Doufám, že mě v tom nenecháte a budete v tomhle tagu pokračovat nebo mi napíšete přímo do komentářů pár faktů o vás :o)

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.