{nehty} Inspirace

2 comments
 O mé lásce k hezky upraveným, nalakovaným nehtům už asi víte. Teď vás musím trochu zklamat nehty na obrázcích nejsou moje to přiznávám (jen ty na poslední koláži vlevo). Za to se mi všechny tyhle překrásné obrázky nahromadily ve složce inspirace takže bylo načase "vypustit" je do světa. Poslední dobou jsou mými pravidelnými společníky laky GS z kolekce Stars a jiným nedávám šanci, ale myslím, že se brzy poohlédnu po nějakých nude, stříbrných a zlatých barvách podobných jako na první koláži. Působí elegatně a nebudí až takovou pozornost jako barevné takže myslím, že budou vhodné i pro práci ve spořitelně, kam nastupuji na stáž. Toť vše k dnešní ódě na nail designe. Mějte hezký den!

2 komentáře:

  1. Nehty na fotkách jsou úžasné! Už se tak těším až mi zase dorostou ty mé zlámané:D já budu konečně moct zase lakovat a tvořit nové a nové nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ti věřím, taky nesnáším, když jsem zrovna ve fázi dorůstání :D

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.