{fit tip} Tipy na zdravá jídla

2 comments
/2/3/
 /2/
Přiznám se, že jsem dřív vaření úplně nesnášela. Obzvláště u receptů, které jsem zkoušela poprvé v životě se mi téměž vždy podařilo něco zkazit nebo se u toho naštvat. Na druhou stranu jsem nikdy nic nepokazila tolik, aby se to nedalo jíst, což považuju docela za úspěch. S přibývajícími zkušenostmi se pro mě vaření stalo naštěstí snadnější. Mám ráda jednoduché, rychlé recepty a to především ty zdravé. Musím říct, že podle mých zkušeností jsou většinou právě zdravá jídla nejrychlejší a nejjednoduší a přesně to mi vyhovuje.
Nerada vařím omáčky a o domácí knedlíky jsem se ještě ani nepokoušela, ale ani je nekupovala v obchodě. Vlastně mi vůbec taková ta těžká, hutná, česká strava moc nechybí, a když náhodou ano u rodičů si to bohatě vynahradím. Na prvních třech kolážích vidíte obrázky, které jsem si vypůjčila z ostatních blogů, převážně od theblogger-girl. Některé z nich jsem už vyzkoušela, jiná čekají na svoji chvíli ve složce "inspirace". Na posledních dvou kolážích vidíte jídla, která  bych mohla jíst pořád. Skládají se především ze zeleniny, těstovin nebo sýru. K některým obrázkům jsem přidala odkazy, kde jsem je našla a k těm mým odkazy na články, kde najdete recept, i když to je asi u jídla z těstovin a zeleniny celkem zbytečné. Každopádně ve dnech bez nápadu můžou posloužit jako dobrá inspirace. Budu ráda, když se se mnou i vy podělíte o svá oblíbená jídla případně recepty!

/odkaz viz obr.1 nad tímto/2/

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.