{nehty} Laky Gabriella Salvete Stars

4 comments
Po dlouhé době jsem zase konečně dostala chuť vytvořit něco malého na blog, a protože pískové laky Gabriella Salvete mě v poslední době ze vší kosmetiky nadchly nejvíce byly první na řadě. Jestli alespoň trochu sledujete kosmetické blogy, už jste o řadě Stars určitě museli slyšet, vlastně číst, a to převážně chválu, ke které já se musím chtě nechtě připojit. Tyhle laky jsou skutečně to nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela, pravda nevyzkoušela jsem toho zase tolik, ale musím říct, že v tomhle případě je to hodně muziky za "málo" peněz. Teď si možná řeknete, co to plácám, ale upřímně řečeno já jsem oba své kousky ukořistila, ve slevách asi za 65 Kč a věřte mi, že říkám lepší jeden lak GS než tři šunty za dvacku.
Tihle miláčci totiž super rychle schnou, a to tak, že jsou opravdu asi do tří minut úplně suché a na nehtech bez podlaku nebo nadlaku vydrží bez problému i čtyři dny, přičemž přežijí i mytí podlahy, nádobí a podobné domácí radůstky, což si myslím, že je slušný výkon, protože s žádným jiným lakem se mi to doteď nepodařilo. Navíc některé z nich (z vlastní zkušenosti Azzuro a Acquamarina) obsahují opravdu hodně třpytek takže se na slunci nebo na umělém světle nádherně lesknou a pískový efekt, který na povrchu vytvoří vypadá také moc krásně. Jediné s čím by mohl být problém je samozřejmě odlakování, ale s tím logicky  počítám u laku, který tak dobře drží. To je z mého nadšeného óchání a áchání vše, pokud jste o koupi uvažovali, tak je vám jasné, že já vám ho můžu jedině doporučit.

Mějte hezký zbytek neděle, uvidíme se, doufám brzy, u dalšího postu.

4 komentáře:

  1. Tyto laky jsou krásné. Já vlastním jen jeden, ale jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. je krásný
    :O škoda že na to nemám nehty :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.