{photo} Last photo with a touch of summer

5 comments
V říjnu jsem měla možnost nechat se vyfotit úžasnou Gabčou Papežíkovou, která tvoří pod přezdívkou Gabriela P. Moje představa byla zasněné, romantické a něžné fotky. I proto jsem si z šatníku vybrala kousky, které tuhle představu splňovaly. Když jsem se v den D ráno probudila vyděsila mě mlha za oknem a opravdu nečekaná vlezlá zima (kdo by to čekal v říjnu že :D). Přesto jsem ze svojí představy nechtěla uhnout a rozhodla se, že focení podstoupím i ve vybraném letním oblečení. Nakonec se ukázalo, že mlha a sluníčko, které později vysvitlo, hrály v náš prospěch a dodaly fotkám to pravé. Focení probíhalo v příjemné uvolněné náladě, za což vděčím Gabče. A i výsledné fotky splňují všechny moje představy. Pokud byste měli zájem o fotografie v podobném stylu určitě vám Gabrielu můžu doporučit, ale jelikož se zmiňovala, že brzy odjíždí do ciziny, pravděpodobně už ji v dohledné době nezastihnete. Já jsem z fotek upřímně nadšená, což se stává málokdy, jelikož jsem hrozný kritik a doufám, že se budou líbit i vám.


Fotek vzniklo víc, ale ty vám ráda ukážu zase příště :)

5 komentářů:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.