{outfit} Coat & skinny jeans

3 comments
Hezké sváteční pondělí, doufám, že si prodloužený víkend užíváte stejně pohodově jako já. Outfit, který vám dnes přináším je focený nadvakrát, protože jsem byla šikovná a napoprvé si všechny fotky vymazala. Ještě, že mám tak trpělivého přítele, který fotky ochotně nafotil dvakrát. Základem tohohle jednoduchého outfitu je pudrové tílko a obyčejné úzké džíny. Tohle tílko je jedním z mých  výhodných úlovků a našla jsem ho ve výprodejích v New Yorkeru asi za 80 Kč. Sice ho bylo potřeba nechat zúžit, ale o to se postarala šikovná mamčina kamarádka. Dále mám na sobě obyčejný šedý kabát, který jsem nosila celou minulou zimu (a ano, byla mi v něm zima :D ), hnědé kotníčkové kozačky a k oživení celého outfitu jsem zvolila poměrně výrazný zeleno-modrý náhrdelník, ke kterému jsem ladila barvu nehtů. Budu ráda, když mi do kometářů dáte vědět, jak se vám tahle kombinace líbí a přeji úspěšný vstup do nového týdne.
 
/jeans - Lindex/vest /blouse - New Yorker/Tally Weijl/necklace - ebay/scarf - ??/ankle boots - ??/earrings - ebay/

3 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.