{outfit} Sporty dress

Leave a Comment
 
 Tentokrát vám přináším velmi netradiční outfit v podobě "šatů" připomínajících sportovní dres. Tenhle typ šatů mě zaujal už dřív na lookbooku, ale bohužel jsem nikde nic podobného nenašla, až když jsem, jak už to tak bývá, na šaty zapomněla narazila jsem na ně v Tally Weijl. Na první pohled mě zaujaly, na ten druhý jsem o nich tak úplně přesvědčená nebyla. Přece jen jsem si říkala, jestli už to není na naše české poměry trochu moc, ale nakonec jsem toho sraba v sobě zapřela a šla do nich. Musím říct, že jsem ráda, že jsem tu odvahu sebrala, sice outfit budí trochu pozornost, ale zatím jsem na něj měla jen samé pozitivní ohlasy. Co se týče ostatního oblečení od první chvíle jsem věděla, že šaty budu kombinovat se silnými černými silonkami, vysokými kozačkami, černo-zlatým náramkem a oblíbenými perličkami do uší.
/dress - Tally Weijl/boots - Humanic/tights - ??/bracelet - ebay/earrings - ebay/

Zajímalo by mě, co si o tomhle trendu myslíte, líbí se vám?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.