{outfit} Colors of autumn

Leave a Comment
/pants - Reserved shirt - Cropp/shoes - House/jacket - Reserved/ earrings - ebay/

S přicházejícím podzimem a zimou mě každoročně přechází chuť na barvy a většinou se oblékám do tmavších barev případně je kombinuji s bílou (asi jako většina lidí). Proto jsem se projednou rozhodla vyrazit vstříc barevnému podzimu v barvách. Velmi netradičně jsem skombinovala zářivě červené kalhoty s denimovou košilí, hnědými kotníkovými botami a bundičkou. Bohužel odstín bot je úplně jiný než odstín bundy, ale jinak lépe už jsem neměla s čím kombinovat, proto jsem to nechala takhle. Naušnice jsem kombinovala s perličkami na košili, ale ani o téhle kombinaci nejsem úplně přesvědčená, no co už teď s tím. Když už nic, nechte se aslespoň inspirovat a zkuste zakomponovat barvy do svých "podzimno-zimních" outfitů.

Dáváte na podzim a zimu přednost různorodým barvám nebo volíte raději ty tmavé?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.