Tipy na dárky pro muže

Leave a Comment
Zvolené téma pánská kosmetika mi dalo, musím přiznat, trochu zabrat. Přemýšlela jsem nad tím dlouho až jsem došla k názoru, že pánská kosmetika se zase tolik od té dámské neliší. A zatímco my ženy potřebujeme tuny všemožné kosmetiky, páni tvorstva si v podstatě docela dobře vystačí se základními kosmetickými produkty. Napadlo mě, že by možná nebylo špatné, takhle před Vánoci, sepsat pár kosmetických tipů na dárky pro vaše, tatínky, dědečky, přítele, kamarády  nebo třeba bráchu, protože já osobně každý rok znovu a znovu přemýšlím, co těm svým mužům zase jenom vyberu.

Parfém
První kosmetický produkt, který mě napadne, když přemýšlím nad dárkem pro muže, je samozřejmě parfém. Jako ženu neurazíte květinou, šperkem či dobrý parfémem, stejně tak emancipovaného muže nemůžete urazit kvalitním parfémem. Dobře poslouží parfémy značky Lacoste, Hugo Boss, Calvin Klein. Mně osobně velmi příjemně voní parfémy značky Axe (naprosto bezkonkurenční je čokoládová) nebo S8 night od Oriflame a vlastně mám ráda vůbec všechny kořeněné vůně.

Tělová kosmetika
Krok vedle neuděláte ani s běžně používanou kosmetikou jako jsou šampóny, sprchové gely nebo mýdla. U těchto produktů máte alespoň jistotu, že je jakýkoli obdarovaný muž, ať už si potrpí na kosmetiku nebo ne, využije a nebudou mu nevyužitě ležet na poličce.


Pěna na holení a voda po holení
Dalšími produkty, které každý muž využije jsou pěna na holení a voda po holení. Pokud se váš miláček dokonce vymlouvá na nedostatek holicích prostředků, aby nemusel své pět dní staré strniště holit, jsou pro vás tyto produkty jakožto dárek šité na míru. Nezapomínejte ani na samotné holení. Nové žiletky či rovnou pěkný nový strojek obdarovaného taktéž jistě potěší.

Přípravky na vlasy
Zapomínat nesmíme ani na vlasy našich mužů. Pokud si obdarovaný muž zakládá na své hřívě. Jistě mu přijde vhod gel na vlasy, lak nebo třeba jen obyčejný hřeben. To by jste se dámy divily jakou parádu na vlasech dokáže muž vyrobit s obyčejným hřebenem :D. Stačí se jen učesat!

Péče o nohy
Co ovšem bude vhodnou volbou pro všechny pracující pány, jsou přípravky pro péči o nohy. Unavená, bolavá popřípadě i nateklá chodidla nemusí být výsadou žen!

Deodoranty, antiperspiranty
Tak o tom snad nemusí být ani řeč. V dnešní době jsou, řekla bych, už samozřejmostí. A proč něco tak praktického nevybrat jako dárek? Jen pozor, aby se obdarovaný neurazil.

Čistící pleťové přípravky
Ani péče o pleť není výsanou dam. Pokud chcete, aby se váš muž, začal více starat o svoji pleť, jsou Vánoce tím vhodným obdobím, kdy mu k tomu můžete trochu dopomoci, zakoupením vhodného dárku. Pak už je jen a jen na něm, jak se k věci postaví. Rozumný muž ví, že se není za co stydět, spíše naopak!

Samozřejmě tohle není úplný výčet pánské kosmetiky, kterou můžete zvolik jakožto vhodný vánoční dar, ale myslím, že pro inspiraci to stačí. A teď se milé čtenářky pochlubte vy, čím své muže obdarováváte k Vánocům a nemusí to být jen kosmetické tipy, ať i já vím, co mám těm svým mužům pořídit k Vánocům, protože s dárky pro muže jako každý rok absolutně tápu.

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.