Velká kosmetická recenze

1 comment
Rozhodla jsem se napsat recenzi na některé z mých nových kosmetických produktů týkajících se tělové kosmetiky. Pokud například váháte při jejich koupi nebo naopak sháníte něco podobného doufám, že vám dobře poslouží.

Prvním z nich je nová řasenka Colossal Volum express od Maybelline New York. Tato řasenka stojí něco kolem 300 Kč, což je řekla bych za řasenku docela hodně. Já si jí koupila až, když jsem si jí vyzkoušela u ségry. Jinak bych si jí nekoupila, protože co si budeme povídat dát 300,- za řasenku, o které nevím, jaká je bych si netroufla. Jak vám jistě došlo z toho, že jsem si jí nejprve vyzkoušela u ségry až potom koupila, byla jsem s ní na první použití spokojená, řekla bych, až nadšená. Štěteček má takový nezvyklý zahlý tvar (jak můžete vidět na obrázku), což by vám mohlo dělat potíže, ale musím říct, že jsem si na kartáček rychle zvykla a teď už se mi s ním pracuje maximálně dobře. Jinak řasenka nedělá žádné hrudky, není příliš hustá ani tekutá. Řasy skutečně dost prodlouží a stačí jen trocha. Já jsem maximálně spokojená a pro mě u řasenek platí, že je lepší si připlatit. Teď už jen doufám, že vydrží dlouho.
Dalším z mých přírůstků je čistící tonizační gel pure nature (tea tree Rosemery) od Oriflamu. Lahvička má 150 ml a teď úplně přesně nevím, kolik stál, ale myslím, že to bylo něco kolem 200-250 Kč. Tento tonizační gel se má vmasírovat na mokrou pleť a poté opláchnout. Jeho použitím zabraňujete vzniku černých teček a vůbec odstraňujete všechny nečistoty. Zatím jsem ho vyzkoušela jen párkrát takže úplně nemůžu říct jestli má nějaké účinky, nicméně černých teček se mi tvoří míň a míň, což ovšem může být způsobeno i používáním jiných kosmetických přípravků. Co mě ovšem dvakrát nenadchlo je jeho vůně. Vyloženě mi nesmrdí, ale ani nevoní. Řekla bych, že má spíše takové nevýrazné neutrální aroma. Jinak gel je na pleti příjemný a osvěžující.
Dalším nováčkem v mé malé kosmetické sbírce je hydratační krém s bio výtažky z červených jablek a ovsa od Oriflamu. Jeho cenu taktéž přesně nevím, ale domnívám se, že přes 200 Kč to nebude. Jeho velikost je 75 ml. Musím říci, že z tohoto krému jsem narozdíl od tonizačního gelu vyloženě nadšená. Krém naprosto úžasně voní a na pleti je strašně  příjemný. Pokožka je po něm hebká a řekla bych, že i suchá nebo zarudlejší místečka velmi dobře hydratuje. Ale ta vůně je prostě nepřekonatelná kvůli ní ho budu používat ráno i večer. Vřele doporučuji!
Poslední produkt, který bych vám chtěla ukázat, je hydratační maska. Koupila jsem její vzoreček v DM drogerii. Možná, že už jsem ji tady na blogu zmiňovala, ale protože jsem jí předtím použila jen jednou, nemohla jsem si na ní udělat pořádný názor. Po několikerém použití můžu říci, že je docela dobrá. Na pokožce příjemná, nepálí ani po ní nemám žádné alergické reakce apodobně, což je samozřejmě ok, ale žádné výsledky na první pohled taktéž nevidím.

Závěrem se omlouvám za kvalitu fotek, ale znáte to, digitál + špatné světlo...Doufám, že vám mé recenze přijdou vhod.

1 komentář:

  1. Mám doma něco podobné ale nemám čistíci vodu ale gel a už je trochu starší cca asi 5 let je poloprázdný a ta vůně je děsná, něco jako mentol nebo tak a musím přiznat mě vůbec nepomohl :( tak ho mám v koupelně do teď :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.