Podzimní new in

5 comments
Protože mám tyto příspěvky na ostatních blozích velmi ráda, taky vám ukážu co je v mém šatníku nového. Z obrázků lze poznat, že jsem si v poslední době oblíbila šedou. Dřív jsem jí nevěnovala tolik pozornosti, protože mi připadala příliš nevýrazná a obyčejná, na druhou stranu se dá skvěle sladit s ostatními barvami, takže na podzim ideální. Dva nové svetříky. Jeden ve světle růžové, druhý šedý. Cena ani jednoho svetříku nepřekročila 300 Kč. Zblízka vám je ukážu až v nějakém outfitu.
Dalším novým kouskem je šedý kabát z Tailly Weijl. Byla to láska na první pohled, navíc se slevou 250 Kč.
Šátek v šedé barvě s modrými mašličkami, nádherně ladí s kabátem jeho cena byla cca 150 Kč.
A nakonec pár nových šperků. Prstýnek, naušnice a náhrdelník z New Yorkeru cena ani jednoho šperku nepřekročila 30 Kč.
Doufám, že pro vás byl tento příspěvek inspirací tak jako jsou pro mě ty vaše.

5 komentářů:

  1. ten kabátek od Taily ti závidím ... já přemýšlím asi o nějakém z HM :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. smím se zeptat kolik stál kabátek ? taky chci z H&M, přijdou mi nejkvalitnější hlavně ty zimní.

    OdpovědětVymazat
  3. byl zlevněný myslím o 250 Kč takže stál 950,

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné náušnice a celkově moc hezké barvy.

    OdpovědětVymazat
  5. Sice je tento článek starý, ale zrovna včera jsem si i já pořídila bižuterii z H&M jen za 29,- Kč a jsem s ní moc spokojená !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.