zajímavé blogy věnující se kosmetice

9 comments
Tématem, kterému se dnes chci věnovat je opět kosmetika. Tentokrát jsem se rozhodla najít, prozkoumat, vyšťourat (říkejte si tomu, jak chcete) blogy, které se věnují tématu kosmetiky. Doufám, že pro vás budou dobrou inspirací ať už na vánoční dárky anebo prostě jen jako další zajímavé blogy co stojí za zhlédnutí.

Ordinary life
Tohle je můj asi nejoblíbenější blog o kosmetice, z těch co se na blogu věnují skutečně jen kosmetice a ničemu jinému. Jeho autorka Rendy je 23 letá studentka z Prahy, a jak o sobě píše, její velkou vášní a zálibou je kosmetika všeho druhu. Na svém blogu zveřejňuje své dojmy, postřehy a vůbec recenze jako takové o kosmetice, kterou sama vyzkoušela. Blog vede od května tohoto roku a od té doby si  získala celých 326 pravidelných čtenářů a slušnou návštěvnost. Její recenze mám ráda, protože pokud si potřebuju koupit novou kosmetiku (například řasenku), vím, že se stačí podívat na její blog, prolistovat archiv a zjistím, která kosmetika stojí za vyzkoušení, což velmi oceňuji při nákupu kosmetiky, kterou jsem ještě sama nevyzkoušel obzvláště pokud je o něco dražšího než běžně. Její blog můžete navštívit na http://ordinarylife-my.blogspot.com/.

Lovely hair
Lovely hair nepatří mezi typické blogy píšící o kosmetice, ale celkem pravidelně se můžete dozvídat autoričin názor na kosmetiku všeho druhu. Autorka tohoto blogu je velmi sympatická paní (ano, je vdaná). Na blog přispívá pravidelně, což je jedna z věcí, za kterou si zaslouží můj obdiv. Kromě článků o kosmetice na blogu zveřejňuje fotografie svých ourfitů. Obzvláště ráda na tomto blogu mám recenze na laky na nehty. Jak se můžete dozvědět z videa autorka má opravdu velmi rozsáhlou sbírku laků na nehty takže mě neustále překvapuje novou značkou laku nebo zajímavou barvou. Naposledy mě její článek motivoval ke koupi laku blue addicted od essence. Stejně jako Petře z lovelyhair se mi vzhledem k blížícím se Vánocům začínají líbit tlumenější barvy v kombinaci s různými třpytkami apod. Dalším mým oblíbeným tématem, které úsce souvisí s kosmetikou, a kterému se Petra věnuje je líčení. Petra líčí nejen sebe, ale i své známé na různé akce jako jsou plesy apod. Velmi zajímavé jsou články o proměnách, kde si můžete prohlédnout, jak dotyčná vypadala před líčením a po líčení. Stejně jako u recenzí Rendy z blogu ordinary life oceňuji, že pokud si chci nějaký lak koupit je lepší dozvědět se o něm, jak rychle schne, jakou má texturu, obtížnost nanášení a za jakou cenu je, dřív než si ho skutečně koupím. Ještě musím zmínit, že na tomto blogu mám nejraději videa a to všeho druhu ať už o kosmetice, doplňcích, účesech nebo líčení. Blog najdete na adrese http://petralovelyhair.blogspot.com/.

Mezi další blogy, které mám ráda, a jejichž autorky taktéž občas píší o kosmetice jsou francebabyfashion.blogspot.com, jollburrfashion.blogspot.com, nikolalondynova.com, rockdress.blogspot.com, wendy-vill-felton.blog.cz, x-bubblegum-x.blog.cz, themaidasdiaries.blogspot.com, theblondieverse.blogspot.com, lovelythings.blogspot.com, teresastarling.blogspot.com, nothinginmypocket.blogspot.com, /crystal-people.blogspot.com, mora-e-bionda.blogspot.com a mnoho dalších. Kdybych je měla všechny vyjmenovat, jsme tu ještě zítra.

Pokud máte také nějaké své oblíbené blogy o kosmetice budu ráda, když mi o nich napíšete do komentářů. Mějte se krásně =)

9 komentářů:

  1. Většinu výše jmenovaných už mám v seznamu RSS a pravidelně čtu :-)
    Zbylé, co neznám, jdu omrknout. Dík za tipy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte, dakujem za tipy...ja som tiez maniacka na modu, kozmetiku a licenie a tak ma napadlo, ze si zalozim tiez svoj blog a budem sa mu pravidelne venovat..budem velmi rada, ak ho navstivite :))

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Začínám i já se svým blogem =) snad vás zaujme buď teď a nebo později až ho pořádně rozjedu i s videama =)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. http://my-own-style-ls.blogspot.cz/ Také začínám, tak jestli chcete, mrkněte))

    OdpovědětVymazat
  5. Také začínám :-) byla bych moc ráda kdyby jste se na můj blog podívali :-) http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. super typy :) byla bych ráda kdyby jste se podívali i na můj blog :) http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké vidět, jak se slečny/paní výše uvedené vypracovaly. Jsou skvělé dodnes. Třeba se mi to taky povede, i když mi připadá, že čím déle píši, tím vic chyb na své práci vidím. :/

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.