26.3.

2 comments
Tak tu máme další pracovní týden. Jak jste si užili víkend? Já skvěle, neměla jsem ani chviličku na učení a to jsem toho měla tolik naplánovaného. V pátek jsem byla nakupovat v city parku v Jihlavě, a protože jsem měla opravdu velké štěstí pořídila jsem jedny skvělé kalhoty (které vůbec nejsou na mém "racionálním nákupním seznamu", achjo) a první oversize tričko, ze kterého jsem nadšená. Brzy uvidíte. Dnes jen fotky nehtů. Ty třpytky na prvním obrázku se  mi do druhého dne skoro celé oloupaly :/, ale vypadalo to skvěle, příště nebudu líná a dám na to ještě jednu vrstvu průhledného laku.

2 komentáře:

  1. Ahoj Veru,

    na profilu máš napsáno, že žiješ v Pardubicích a jezdíš nakupovat do Jihlavy:-)? Koukám, že jsi náročný klient:-)

    Jinak fotky a nehtíky nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucí, je to ještě složitější, bydlím na Vysočině, studuji v Českých Budějovicích, do Pardubic jezdím za přítelem a do Jihlavy to mám z domu vlastně nejblíž :D ale náročná to já jsem :)

      děkuji ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.