Závan náhlé inspirace

3 comments
Polyvore je jako droga. Jednou na něj narazíte a už na něj budete chodit pořád. Tyto koláže jsou výsledkem mé náhlé inspirace. Každá z koláží má vyjadřovat nějaký módní styl případně trend. K první koláži mě inspirovalo jaro a samozřejmě pastelové barvy, na které momentálně narážím všude. Je mi jasné, že už vám možná lezou na nervy, ale já jsem do nich tohle jaro bezmezně zamilovaná a nehodlám se jich jen tak vzdát.
Druhá koláž má vyjadřovat trend minulého roku (??) tzv. color blocking. Nejsem si tak úplně jistá jestli jsem ho správně vystihla, ale co jsem tak pochytila v color blockingu jde o kombinování barev, které se k sobě na první pohled vůbec nehodí anebo kombinování různých odstínů jedné barvy. Jestli se mi to podařilo vystihnout, posuďte sami. Jsem zvědavá jestli nás tenhle trend zasáhne i letos. Já bych se určitě nebránila, ale vzhledem k mým skromným možnostem (čti malému množství oblečení) půjde mimo mě.

Tuto koláž jsem pojala poněkud romanticky. Mezi prvky, které považuji za romantické patří krajka, lodičky, mašle a samozřejmě perly. A že nejsou pravé? nevadí! Pro toho, kdo mi poradí, kde seženu (levně) podobné krajkové šortky, půl království.
A nakonec koláž vonící létem. Barvy, květiny, lehké šaty a kornoutek sladké zmrzliny v ruce. Už aby to bylo!

3 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.