Recenze make-up Wake me up

5 comments
O novém make-upu wake me up od Rimmel London jste už určitě slyšeli. Poslední dobou se objevoval všude možně přes reklamy až po různé blogy, ale já si přesto neodpustím krátkou recenzi. Hned na začátek musím říct, že obecně nevěřím žádným reklamám, takže si žádné výrobky (kosmetiku nevyjímaje) na základě reklam nekupuji. Většinou dám na ověřené produkty, rady vás ostatních a výjimečně kupuji instinktivně podle vlastních kritérií na produkt, který právě sháním.

K tomuto make-upu jsem se dostala úplnou náhodou, a to tak, že jsem jeho vzoreček našla v nějakém časopise. Když už tam byl, tak jsem ho samozřejmě vyzkoušela. A taky jsem už potřebovala nový make-up. Musím se přiznat, že jsem v poslední době měla obecně s make-upy problémy kvůli své poměrně suché pleti. Většina make-upů mi dělala na tváři nepřirozené mapy nebo se na suchých místech odlupovaly. Kdo má sušší pleť jistě tento problém bude znát. Myslela jsem si, že mi pomůže podkladový krém, který by měl pokožku zvláčnit, ale i když jsem ho používala, pořád to nebylo to pravé.
Když jsem vyzkoušela onen vzoreček, byla jsem mile překvapena. Měl příjemně krémovou texturu a opravdu dobře se roztíral. Byla jsem s ním natolik spokojená, že jsem si došla pro celé balení, což učinila i ségra. Na obrázku můžete vidět odstín ivory a true ivory. Můj je ivory, který je, řekla bych, o dost světlejší než ten druhý. Co jsem se tak v obchodě dívala, byly rozdíly mezi jednotlivými odstíny docela výrazné. Pokud tedy hledáte make-up, který si poradí i se sušší pokožkou můžu vám ho jenom doporučit. Pokud ovšem hledáte make-up, který hodně kryje, asi nebudete úplně spokojení. Já jsem, protože mi tohle krytí bohatě stačí. Většinou potřebuji zakrýt jen žilky na očních víčkách, nějaká zarudlá místečka a trochu sjednotit pleť. Ještě musím zmínit, že má pumpičku, kterou si jednoduše vymáčknete potřebné množství (není to taková ta pumpička, která sama vymáčkne často zbytečně velké množství jestli mi rozumíte) a v neposlední řadě příjemně voní.

V diskuzi na omlazení jsem se dočetla, že obsahuje drobné třpytky, čehož jsem si opravdu nevšimla, takže nic hrozného nepřirozeného. Jedna z diskutujících zmiňuje, že má jen čtyři odstíny, což je málo a já souhlasím, nicméně jsem ráda, že mi jeden z odstínů vyhovuje. Taktéž píše, že má poměrně malé krycí schopnosti, ale vzhledem ke svému věku oceňuje rozzáření pleti po jeho nanesení. Každopádně co člověk to jiná pleť a jiný názor, pokud by vás zajímalo více, můžete si projít diskuzi zde anebo krátkou recenzi na blogu zde.
Jeho cena se pohybuje do 200 Kč. Na některých e-shopech ho dokonce seženete levněji, ale zase si připlatíte za poštovné. A na závěr něco málo z popisu výrobce. Lehká, snadno roztiratelná textura poskytuje 100% zakrytí pórů a zanechává pokožku hladkou, bezchybnou a přirozeně vypadající. Obsahuje mikroperličky pro rozjasnění pleti a nádherný, zdravě vypadající lesk. Unikátní složení obsahuje peptidy, které pomáhají zvýšit elasticitu pleti a tím přispívají k její rychlejší obnově. Wake Me Up obsahuje navíc vitamíny pro vyživení tvojí pleti a díky ochrannému faktoru SPF 15 je zároveň chráněna proti škodlivému slunečnímu záření.

5 komentářů:

  1. jé tedy maek up nepoužívám..ale článek mně zaujal..líbí se mi ta dekorace, skvěle si to vyfotila:D!!! jsem tvá nová členka.)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné originální foto!!! Já vyzkoušela už hodně makeupů a musím říct, že Rimmel měl moc pěkný matt mouse. Aktuálně jsem četla o Ecobeauty z Oriflame podkladovém krému, který je čistě přírodní. Ten by stál za zmínku ;) Jinak prý skvělé makeupy mají La Roche-Possay.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzorek jsem také měla, ale našla jsem ho asi až před týdnem a vyzkoušela (odstín 100 Ivory), uvažuji o koupi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.