Obměna šatníku část I.

1 comment
Při poslední návštěvě šatní skříně (kterou mám společnou se ségrou) jsem zjistila, že se nám do ní pomalu za to jistě přestává vejít oblečení. Ne že bychom ho měly tolik, ale pro dva lidi je přece jenom šatní tyč zkrácená o délku poliček trošku málo. V lenosti jsem přendala zimní kabáty a bundy z jedné přecpané skříně do druhé méně používané v obýváku. Tím jsem problém samozřejmě jen oddálila, a proto jsem se rozhodla pro generální úklid v šatníku, který plánuji na tenhle víkend. Zároveň s tím jsem se rozhodla pro (radikální?) změnu. Tudíž plánuji nafotit oblečení, které už dávno nepoužívám nebo jsem ho ani nikdy nosit nezačala a za (doufám) utržené peníze pořídit oblečení nové. Počítám s tím, že to nebudou žádné velké sumy, protože toho za prvé nemám tolik na prodej a za druhé to nabídnu za nějaké rozumné ceny, ale přesto doufám, že se zadaří a budu si moct pořídit nějaké nové jarní kousky. A abych neutrácela za nějaké nezbytně nutné nepotřebnosti (znáte to, ta halenka je taaak pěkná to přece vůbec nevadí, že se mi k ničemu nehodí) a jakožto racionálně uvažující spotřebitel jsem si sestavila něco jako nákupní seznam oblečení, které opravdu potřebuji a využiji je k oblečení, které už mám. Jelikož jsem si navymýšlela samé pro mě překrásné věci budu ráda, když mi dáte nějaké tipy, kde bych je mohla sehnat (za rozumnou cenu).





1) za tuhle bych se vůbec nezlobila, ale pokud možno spokojím se i jenom s podobným tvarem a barvou, kterou seženu (nejlépe hnědá, bílá, černá nebo šedá)
2) po podobné jsem pokukovala v Tailly Weil už před vánoci, tak snad se mi podaří ještě ji někde ukořistit
3) klasické černé lodičky s nižším(!) podpatkem, protože které boty se dají využít pro tolik příležitostí jako právě ony a přesto doposud v mém botníku chyběly
4) jarní nebo podzimní (no to je asi jedno) botky nejlépe v černé barvě (kvůli praktičnosti kombinovat s ostatním oblečením) a rozhodně s nižším nebo vůbec žádným podpatkem..uvidíme jestli seženu

Na závěr ještě dodám, že všechny obrázky slouží jako ilustrace a jako obvykle jsem čerpala z polyvoru. Pokračování čekejte..někdy..příště..a děkuji za případné rady.

1 komentář:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.