Obměna šatníku část II.

4 comments
Tak jsem si připravila další část mého "nakupovacího (racionálního) seznamu", pomocí něhož chci vylepšit a změnit svůj šatník. Jsem zvědavá jestli se mi podaří někdy tohle všechno sehnat haha :D Nu, posuďte sami...
5) první obrázek působí možná trochu zvláštně, ale vlastně je to úplně jednoduché, chci si koupit úplně obyčejné bílé kecky, takové jako teď mají v New Yorkeru nebo v H&M a přebarvit je pomocí barvy na třpytivě zlatou přesně takovou jakou mají ty lodičky na obrázku (už jsem to viděla na hodně blozích a podle mě to vypadá úžasně), navíc co může být pohodlnějšího na delší chození než obyčejné tenisky

6) skinny jeans, ty vážně nutně potřebuju, protože ty moje staré už jsou poněkud onošené, na obrázcích je vidíte v různých barevných variantách, ale vzhledem k tomu, že jedny fialové  už mám a navíc mám teď i růžové kalhoty potřebuji klasické riflové anebo v lepším případě ty světle modré jako jsou na obrázku
 7) a (pro tentokrát) poslední kousek, který nesmí chybět v mém novém šatníku je blazer, ach ty barvičky, ale já si myslím na nějaký pěkný bílý, i když vím, že se s bílou moc nekamarádím (i tak už mám dvě bílé jarní bundy :))

4 komentáře:

  1. Nápad s obarvením tenisek zní dobře.. Jestli se ti to povede, určitě sem dej taky výsledek:)
    Právě s kamarádkou rozjíždíme taky blog. Kdyby se ti chtělo, můžeš se taky někdy podívat. Příspěvky by měly,jak bychom si přály, přibývat skoro každý den. Budeme rády:)
    http://fairy-tales-of-yesterday.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Také sháním nějaké barevné skinny kalhoty, ty na obrázku jsou opravdu luxusní, momentálně potřebuji probarvit šatník nějakýma barvičkama, jelikož u mě většinou převládají tmavé barvy...a ty blazery...ty jsou úžasné, líbí se hlavně ten tyrkysový ( nebo pepermint či mátový?-tyto barvy my splývají)..:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.