2012/2013

Leave a Comment
Poslední den v roce máme ve zvyku bilancovat. Já bych chtěla jen krátce zhodnotit mé působení na tomto blogu, proto jsem nahlédla do skromných statistik a zjistila, že:

  • nejčtenějším příspěvkem byl TENTO
  • hned za ním v závěsu recenze
  • a třetím nejčtenějším se stal článek s dárky
Můj blog jste nacházeli pod pojmy:
  • blog o kosmetice
  • dekorace nápady
  • líčení na party
 Blog za celou svou dobu působnosti získal:
  •  55 pravidelných čtenářů a do současné doby dosáhl návštěvnosti 31 214
 Na blog jsem přidala:
  • 204 příspěvků, které jste okomentovali 454 komentáři 
Věřím, že mi zachováte přízeň i v nadcházejícím roce 2013 a přeji vám šťastný vstup do nového roku!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.